21 Kasım 2011 Pazartesi

Nişan kurabiyeleri 'DİDEM &EMRAH'

merhabalar...
nasılsınız umarım iyisinizdir bende iyiyim çok şükür.yoğun bir haftayı geride bıraktık geçen 5 günde yüzlerce kurabiye hazırladım pastalar hazırladım çok yoruldum ama bu durumdan şikayetçimiyim aslaaaaaa çok severek yapıyorum çünkü, hele birde sizlerden gelen teşekkür telefonları &mailleri beni daha bir mutlu ediyor o an yorgunluk yerini gülümsemeye mutluluğa bırakıyor işte o telefonlardan biride didem hanımdan geldi kurabiyeleri çok beğendiklerini çok teşekkür ettiklerini söylüyordu biliyorsunuz didem hanımla yaklaşık bir ay önce numuneler arasından karar vermiştik nişan kurabiyelerinin hangisi olacağına geçen haftada beğendiği nişan kurabiyelerini hazırlayıp yolladım kendisine :) şimdi bu nişan kurabiyeleri paylaşacağım sizlerle  aceleden çekilmiş resimler olduğu için çok güzel değiller ama yayınlamadanda yapamayacağım doğrusu, Didem&Emrah çiftine mutluluklar diliyorum.


Hiç yorum yok: