17 Aralık 2011 Cumartesi

rüzgar bebeğin bir yaş kurabiyeleri

merhaba yoğun bir haftayı daha bugün itibari ile geride bırtık geçen 1 hafta boyunca bir çok diş duğdayı kurabiyeleri,bebek kurabiyeleri,bir yaş kurabiyeleri ve doğum günleri için kurabiyeler hazırladım.bundan 5 6 ay öncesine kadar hiç umudum yoktu kurabiye siparişi alacagımdan tabi ramazan bayramı arefesine kadar :) o gün ilk siparişimi almamla  hergün kurabiye yapıyor oldum :) çok mutlu oluyorum yaptıklarımın lezzetli olması, beğeniliyor olması ben çok mutlu ediyor burdan birkez daha teşekkür ediyorum sizlere...
gelelim bu gün yayınlayacağım kurabiyelere :) başlıktanda anlayacağınız üzere rüzgar bebeğin bir yaş doğum günü için kurabiyeler hazırladım ve izmire yolladım.







1 yorum:

Adsız dedi ki...

ayşegül hnm çok çok teşekkür ederim ilginizden zevkinizden ve en önemlisi el emeğinizden çok memnun kaldım ve çokçok beğendim.. çok teşekkür ederim yeniden size ii çalışmalar
..rüzgar'ın annesi